Controlul afacerii în timp real cu Expressoft Technology
Îmbrăcat cu bun gust şi mereu cu o umbrelă la el, indiferent de vreme, intră în restaurant. Este întâmpinat cu bună dispoziţie, iar asta îl încântă. Domnul Repede, devenise de ceva timp, client fidel al restaurantului…
Îşi ocupă cu viteză locul la masa deja rezervată, o masă cu vedere la stradă, la care se asază de fiecare dată când vine să servească prânzul în acest restaurant.
Ospătarul, cu un smartphone în mână, atinge de câteva ori ecranul dispozitivului şi plasează comanda spre bucătărie. Se îndepărtează de la masă, zâmbindu-i. Cum a fost posibil ca această comandă să fie predată atât de repede? Cu ajutorul unui software marcaj restaurant, prin care a reuşit să simplifice timpul de aşteptare al clientului prin marcaj mobil.
Dar cine este domnul Repede? Pentru a afla, e nevoie să ne întoarcem în timp…
Intră pe fugă, mănâncă pe fugă, iese din restaurant aproape alergând… Aşa a primit numele de domnul Repede. Acesta s-a transformat la fel de repede şi într-un client fidel al restaurantului.
Totul începuse în urmă cu câţiva ani, când acesta pătrunde grăbit în restaurantul cu pricina. În faţa lui se prezintă un ospătar, care ţinea mâna dreaptă la spate, iar pe antebraţul mâinii stângi atârna un servet de un alb imaculat. Faţa era toată îi era un zâmbet ce semăna a primăvară…
Oapetele, îi indică cu privirea, o masă aflată în mijlocul sălii, sub fereastră. Chelnerul îl însoţeşte spre locul dorit. Îi aşază în faţa un meniu, pe care-l lasă să-l studieze. În tot acest timp, chelnerul se preocupă de alţi clienţi. Trecură zece minute bune, iar oaspetele nostru, ridica insistent mâna. Nimeni nu-i luase încă comanda. Când apăruse chelnerul la masa lui, era deja plin de nervi. Cu toate astea, starea de bine emanată de cel din faţa lui îl calmase. Comandase cele dorite, în timp ce aştepta ca ospătarul să-şi termine de trecut pe carneţel întreaga comandă: o apă plată la temperatura camerei, o ciorbă de văcuţă fierbinte cu mult pătrujel deasupra şi peşte cu garnitură, iar ca desert, o plăcintă, specialitatea casei. Privindu-l atent, realizase că pixul ospătarului se terminase… Îi întinde un pix scos din buzunarul interior al sacoului pentru ca acesta să poată finaliza preluarea comenzii.
Ziua următoare, Domnul Repede, se aşază la aceeaşi masă, dar de data această comandă doar o apă plată la temperatura camerei şi o cafea scurtă. Posibil ca ziua de trecută, l-a dat peste cap, aşa că se hotărâse să mai amâne mâncatul pentru ziua respectivă…
Cu fiecare zi trecută, Domnul Repede se trasformase în prieten al restaurantului, până într-o zi când scoase Asul din mânecă. O carte de vizită pe care era trecut un număr de telefon, o adresă de mail şi un logo de pe care administratorul restaurantului putu citi: Expressoft Technology. „O bună variantă de a face lumină în afacerea ta, este apelarea la cei de la Expressoft Technology, care pot să-ţi ofere soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale. Poţi să ai cel mai bun bucătar, cel mai aspectos restaurant din punct de vedere al amenajării, ce mai simpatici chelneri, dacă nu ai calitate în ceea ce priveşte serviciile prestate. Aceste servicii oferite clienţilor pot ajunge la un standard ridicat folosindu-te de tehnologie, ajutându-vă să vă administraţi mai bine afacerea. Tehnologia te ajută să te organizezi, să oferi o siguranţă afacerii tale şi să elimini acele erori de comunicare apărute între angajaţi” specifică domnul Repede.
Concret, în zece minute, Domnul Repede, care vorbeşte la fel de repede pe cât se şi mişcă, a explicat administratorului acestui restaurant, soluţia la care poate să apeleze pentru a putea avea control asupra afacerii în timp real:
-Comanda e făcută direct în sistem
-Ospătatul va fi anunţat pe mobil când cei de la bucătărie au finalizat comanda
-De asemenea în aplicaţie se pot vedea mesele rezervate, ocupate şi libere
-Clientul îşi poate personaliza meniul, în funcţie de gusturi ori chiar alergeni. Dacă doreşte ca reţeta să includă ori nu, anumite îngrediente, chelnerul specifică acest lucru în aplicaţie
-Personalul din bucătărie are la rândul lui un monitor unde comenzile luate de chelner le sunt afişate, chiar în ordinea preluării acestora
-Există posibilitatea de a separa notele de plată de la aceeaşi masă în funcţie de preferinţele clienţilor şi de modalitatea lor de plată: numerar ori plata cu cardul
-Se oferă instalare, training și suport tehnic 24/7
şi lista poate continua…
Câteva zile, domnul Repede îşi făcute simţită… lipsa. Abia după o săptămână apăru din nou în uşa restaurantului. Avea parte de o surpriză plăcută: solutia software propusă de el era implementată.
De această dată, vrea ceva la pachet, nu înainte de a lua loc la masa obişnuită, servind o apă… plată. Clientul fericit şi mulţumit îşi ia umbrela şi pleacă… se va întoarce mâine pentru o nouă experienţă într-un restaurant aliniat cu tehnologia şi pentru buna dispoziţie.
După toată această poveste, ceea ce este cert, e faptul că firmele din domeniul HoReCa, ar trebui să pună mai mult accent pe tehnologie. Prin folosirea unui POS restaurant timpul de servire este mai rapid. Nu e de loc un moft. Da, poate se poate trăi şi fără ele, însă folosindu-le nu poţi avea decât beneficii: clienţi mulţumiţi, calitatea serviciilor crescută şi mai mult decât atât, rezultatele se vor putea vedea în cifra de afaceri.
Acest articol a fost scris pentru competiţia de blogging creativ – Superblog – proba 9 – Restaurantele inteligente – misiune posibilă! – sponsor Expressoft Technology
Buna, Codruta!
Iti multumim pentru interesul aratat probei noastre, in cadrul editiei aniversare a competitiei Superblog.
Iti dorim mult succes in tot ceea ce iti propui!
Cu ganduri bune,
Echipa Expressoft.
Cu mult drag. A fost o placere si o provocare sa scriu despre voi! Toate cele bune!